Blog

pagina titel en meta omschrijving

Adverteren op Social Media

Een goede pagina titel en meta omschrijving schrijven hoeft niet moeilijk te zijn.
Je moet alleen wel je aandacht erbij houden. Zo is het verstandig om de zoekterm in zowel de titel en omschrijving te vermelden.
Ook power words kunnen hier aan bijdragen. Voorbeelden van power words zijn voordelig, omzet en meer.
Daarnaast is het kort houden van de pagina titel ook belangrijk.
Hoe meer woorden hier in staan hoe moeilijker mensen je kunnen vinden.
Dat geld ook voor de meta omschrijving.
Daarnaast verdwijnt de tekst ook uit beeld als je deze te lang maakt.
Start vandaag nog jouw weg naar succes!

Hoe schrijf je de pagina titel en meta omschrijving?
Bij de zoekresultaten zijn de pagina titel en meta omschrijving het belangrijkste onderdeel om vindbaar te worden. Maar hoe schrijf je hier de juiste teksten voor en waar moet je op letten?
Het is belangrijk dat je zoekwoord zowel in de titel als de omschrijving staat.
Je zou het kunnen vergelijken met een eerste date. Je wilt er zo goed mogelijk opstaan en een goede indruk achterlaten.
Dat is met Google net zo. Om naamsbekendheid te generen moet je er goed opstaan en een goede indruk maken.
En vervolgens moet je scoren om de klant te winnen. Dat zijn resultaten die je hiermee kunt behalen!

titel en meta omschrijving

Wat kun je hiermee bereiken?
Je kunt met een goede pagina titel en meta omschrijving hogere posities in Google bereiken.
Dit noemen ze ook wel de organische positie.
Daarnaast verbeter je advertenties door dit goed in te stellen. Het CTR percentrage verbeterd doordat mensen meer klikken op jouw advertentie.
Met google search console kun je deze prestaties bijhouden.
Het uiteindelijke doel is dat wanneer je hoog in de zoekmachine staat je ook zoveel mogelijk kliks krijgt.
Zo kan jouw bedrijf uitgroeien op lokaal of internationaal gebied.

    error: Content is protected !!