Vaak denken ondernemers dat ze er zijn wanneer zij een geweldige website laten maken. Dit is eigenlijk pas het begin want: 1. Een website is eigenlijk nooit af. 2. Zonder bezoekers heb je niet veel aan je website. Daarom is het erg belangrijk in ons vak om te kijken hoe je bezoekers trekt naar je website. Het is een makkelijke rekensom in ecommerce.
Het percentage van het aantal bezoekers dat een gewenste handeling uitvoert op je website noemen wij het conversiepercentage. Hoe hoger dit getal is hoe meer omzet of aanmeldingen je hebt.
2 dingen zijn hier ontzettend belangrijk.
- Veel bezoekers
- Hoog conversiepercentage
Hoe krijg je veel bezoekers op je website?
Het krijgen van bezoekers voor je website kan op meerdere manieren. Wij maken gebruik van SEO, Google Ads, Social Media Adverteren of je kan offline technieken gebruiken zoals flyers. Wij focussen ons vooral op de online marketing technieken.
SEO / Zoekmachine optimalisatie is een organische manier om voor een langdurige periode verkeer naar je site te halen. Door SEO zorg je voor een geweldig werkende site die helemaal is geoptimaliseerd voor het ontvangen van verkeer dat zoekt in Google.
Google Ads gebruiken wij wanneer we extreem snelle resultaten willen halen. Door het strategisch inzetten van Google Ads zul je snel omzet gaan maken. Er zijn verschillende manieren hoe je Google Ads kan inzetten. Je kan het inzetten via de zoekmachine, display campagnes, Google Shopping en er zijn nog een aantal andere mogelijkheden.
Social media marketing gebruiken wij erg gericht wanneer het echt een toegevoegde waarde heeft voor het bedrijf. Zo kun je hier bijvoorbeeld veel naamsbekendheid mee creëren.
De combinatie van deze 3 online marketing technieken behalen wij voor iedere klant geweldige resultaten. SEO is een marathon, adverteren is een sprint. De behaalde resultaten door middel van SEO kunnen jaren in tact blijven. Mits hier aandacht aan besteed blijf worden.